Páxinas

CPI Manuel Padín Truiteiro

Departamento de Lingua Galega e Literatura

Portafolio Dixital

Os materiais das aulas na rede

Recursos

Sobre lingua, literatura e outras temáticas de interese
 

A linguaxe publicitaria I: análise dun anuncio

sábado, 16 de marzo de 2013

Antes de coñecer máis polo miúdo as claves da linguaxe publicitaria (uso de recursos lingüísticos, de imaxes, música, etc.) imos comezar, tal e como fixemos co texto argumentativo (a publicidade non deixa de ser un tipo de texto argumentativo), por facer unha primeira posta en común das nosas impresións e coñecementos previos coa análise dun anuncio. 

Escollemos un anuncio que apareceu inserido na prensa e en revistas no ano 2009 e que provocou, como moitas outras campañas publicitarias desta firma de moda italiana, unha grande polémica.


Lembrade que debemos aplicar o esquema de análise da páxina 67 do libro de texto, que se reproduce a seguir:

ANÁLISE DUN ANUNCIO PUBLICITARIO

1. DATOS XERAIS: produto que se anuncia (nome e tipo).
  • Medio(s) en que aparece
  • Público ao que se dirixe
2. AS IMAXES: descrición da realidade representada (personaxes, obxectos, escenario, accións, cores...).
  • Valores que asociamos a elas.
  • Que relación teñen co produto anunciado?

3. OS TEXTOS: tipo de texto (descrición, diálogo, argumentativo...).
  • Existe slogan? Se é así, cal é?
  • Recursos lingüísticos que se empregan no slogan.
  • Función que teñen os textos no conxunto do anuncio.

4. MÚSICA: é música só ou trátase dunha canción?
  • Se é unha canción, que di a letra?
  • Que emocións ou sentimentos nos suxire?

5. SÍNTESE: necesidades que realmente cobre.
  • Con que motivacións xoga, a que necesidades profundas se asocia?
  • Consegue o efecto pretendido?

0 comentarios:

Publicar un comentario